QDMS – Entegre Yönetim Sistemi kuruluşların sahip olduğu yönetim sistemi standartlarının gerektirdiği faaliyetlerin otomasyonu amacıyla geliştirilmiştir. Uygulama türlü yönetim sistemi standardının (ISO 9001:2008, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, ISO 16949, ISO 17025, ISO 27001 vb) öngördüğü dokümantasyon altyapısını oluşturarak ilişkili tüm faaliyetlerin yürütülmesi ve takibine imkân sağlamaktadır.
QDMS’in tasarım ve geliştirme kriterleri şunlardır:
QDMS birimler, bireyler, taraflar ve faaliyetler arasında iletişim ve koordinasyon sağlayarak işgücü ve zaman tasarrufu sağlar ve kurumsal hafızaya katkıda bulunur.
QDMS, Microsoft .NET teknolojisi kullanılarak geliştirilmiş % 100 Web tabanlı uygulamadır. Uygulama tamamen modüler ve parametrik yapıda olup, Baz modül (Sistem Altyapı Tanımları) ve Doküman yönetimi modülünden başlanılarak, modüller istenildiği zaman ve istenildiği sırada devreye alınabilmektedir. Kullanıcılar sisteme Internet Explorer, Crome, Firefox gibi web tarayıcıları kullanmak suretiyle erişerek işlemlerini gerçekleştirmektedir. Kullanıcı bilgisayarlarına herhangi bir program kurulumu gerekmemektedir. Bu sayede, Uygulama, uzak lokasyonlardan ve Internet üzerinden de kolaylıkla kullanılabilmektedir. (Internet kullanımı için güvenli erişim sağlanması tavsiye edilir.) Sistemde yürütülen her türlü faaliyet tanımlanan rapor şablonları yardımıyla otomatik olarak raporlanmaktadır. Sistem arka planda kişilerin yapması gereken aksiyon ve faaliyetleri e-mailler ile duyurulmakta, kişiler isterlerse sistemden, isterlerse de mail ekindeki linkleri kullanarak faaliyetlerini gerçekleştirebilmektedir. Sistem tüm SMTP/POP3 uyumlu mail sistemleri ile entegre olarak çalışabilmektedir. Ayrıca ilişkisel veri tabanında tutulan doküman ve faaliyetler ile ilgili bilgiler sistemde yer alan grafik ve raporlar kullanılarak detaylı olarak analiz edilebilmektedir.
Tüm modüller, mevcut zengin parametreler yardımıyla değişen koşul ve politikalara uyarlanabilmektedir.
Sorgulamalar Firmanın tamamı için yapılacağı gibi iş yerleri bazında da yapılabilmektedir. Birden fazla yönetim sistemi desteklenmekte ve istenirse yönetim sistemi bazında raporlar alınabilmektedir. Ekran bilgileri, mesajlar, kullanıcı tanımlı içerik çok dilli olarak çalışabilmektedir. İstenirse Türkçe ekranlar dahi kurumsal jargon’a göre düzenlenebilmektedir.
Sistem arka planda kişilerin yapması gereken aksiyon ve faaliyetleri e-mailler ile duyurulmakta, kişiler isterlerse sistemden, isterlerse de mail ekindeki linkleri kullanarak faaliyetlerini gerçekleştirebilmektedir. Sistem tüm STMP/POP3 uyumlu mail sistemleri ile entegre olarak çalışabilmektedir. Ayrıca ilişkisel veri tabanında tutulan doküman ve faaliyetler ile ilgili bilgiler sistemde yer alan grafik ve raporlar kullanılarak detaylı olarak analiz edilebilmektedir.
Uygulama; Aynı işletmenin birden fazla işyerini ve kullanmakta olduğu Yönetim Sistemini desteklemekte olup, raporlar ister işletmenin tamamı olarak, istenirse iş yeri veya Yönetim Sistemi bazında da alınabilmektedir.
Çözümlerimizle ilgili daha fazla bilgi mi almak istiyorsunuz?
Ücretsiz QDMS Entegre Yönetim Sistemi Demo Talebi için tıklayınız.