
• Performans Değerlendirme Süreci
Sisteme şirket, pozisyon ve unvan bazlı değerlendirme setleri tanımlayarak bu değerlendirme setleri sayesinde çalışanların performanslarının ölçülmesini hedefleyen bir süreçtir. Bu süreç sayesinde çalışanların performansları ölçülebilir, detaylı bir şekilde raporlanabilir ve performanslara göre çalışanlar değerlendirilebilir.
• Hedef Belirleme ve Değerlendirme Süreci
Şirket çalışanlarının belirlenen periyodlar dahilinde yıllık bazda hedef belirleme, hedef gözden geçirme ve hedef değerlendirme işlemlerini gerçekleştirmesini sağlayan; değerlendirme sonrasında bireysel performans değerlendirmesi, yönetici performans değerlendirmesi ve final değerlendirmelerinin yapıldığı geniş kapsamlı bir süreçtir.
Bu süreç sayesinde şirket çalışanlarının yıllık bazda hedef planları ve gerçekleştirme düzeylerinin takibi yapılabilir. Bu sayede çalışanların performans durumları ölçülerek ayrıntılı raporlamalar sağlanabilir.
• Eğitim Planlama ve Yönetimi Süreci
Şirket içi bölüm, personel veya pozisyon bazlı eğitimlerin planlanıp takip edilebileceği bir süreçtir. Talebe göre bu süreç, belirlenen diğer süreçler veya durumlar sonucunda tetiklenebilir. Örneğin personelin Performans Değerlendirme Süreci sonuçlarından hareketle personel hangi yetkinliklerde yetersiz ise o yetkinliklere göre eğitim planlaması ve yönetimi yapılabilir. Bu süreç sayesinde personel eğitimlerinin takibi dijital ortamda takip edilebilir ve detaylı raporlamalar yapılabilir.
• Personel Memnuniyeti Anketi
Çalışan memnuniyetlerini ölçmek adına geliştirilmiş bir süreçtir. Bu süreç sayesinde; çalışma ortamı, çalışma koşulları, iş yönetimi, gelişme fırsatları gibi başlıklarda hazırlanan anket soruları çalışanlar tarafından cevaplandırılarak şirket bazında memnuniyet seviyeleri ölçülebilir. Gerektiğinde ayrıntılı raporlamalar yapılabilir.
• Öneri ve Şikâyet Takip Süreci
Personellerden veya dış kaynaklardan gelen şirket hakkındaki öneri ve şikayetlerin takibinin yapılabileceği bir süreçtir. Bu süreç sayesinde şirket için yapılan öneri ve şikayetler dijital ortamda oluşturulabilir. Personeller kendi hesaplarından öneri ve şikâyet oluşturabilirken diğer dış kaynaklar da şirket içerisinde belirlenen herhangi bir sabit noktaya yerleştirilen tablet sayesinde eBA misafir hesabı ile öneri ve şikayetlerini ilgili birimlere iletebilir.
Bize Ulaşın
Performans ve Gelişim Yönetimi ile ilgili olarak aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz