
• İdari İşler Talep Süreci
Sisteme tanımlanan iş türlerine göre personellere görev ataması yapılmasını sağlayan bir süreçtir. Bu süreç sayesinde personellere farklı iş türlerinde görevlendirmeler yapılabilir ve takibi sağlanabilir. Ayrıca görevlendirme gerektiren farklı süreçler içerisinden idari işler talep sürecinin tetiklemesi de yapılabilir, süreçler birbirine bağlanabilir. Gerektiğinde yapılan işlerin detaylı raporlandırması yapılabilir.
• Hatırlatma Süreci
Kurum / kuruluş içerisindeki herhangi bir çalışana, herhangi bir konu hakkında, belirlenen periyotlara göre mail hatırlatması yapılmasını sağlayan bir süreçtir.
• Öneri Süreci
Personellerden veya dış kaynaklardan gelen şirket hakkındaki önerilerin takibinin yapılabileceği bir süreçtir. Bu süreç sayesinde şirket için yapılan öneriler dijital ortamda oluşturulabilir. Personeller kendi hesaplarından öneri oluşturabilirken diğer dış kaynaklar da şirket içerisinde belirlenen herhangi bir sabit noktaya yerleştirilen tablet sayesinde eBA misafir hesabı ile öneriler ilgili birimlere iletebilir. Ayrıca çalışanlar tarafından yapılan öneriler puanlama sistemine göre ödüllendirilir. Tüm öneriler, gerektiğinde ayrıntılı bir şekilde raporlanabilir.
• Ramak Kala Süreci
Kurum / kuruluşta meydana gelen; çalışan, kurum / kuruluş ya da iş ekipmanını zarara uğratma potansiyeli olduğu halde zarara uğratmayan olayların takibinin yapılabileceği bir süreçtir. Bu süreç sayesinde olayın kök nedenleri araştırılarak kök nedenlere göre gerekli önlemler alınabilir. Tüm olayların detaylı takipleri ve raporlaması yapılabilir.
• Müşteri Şikâyet Yönetim Süreci
Müşterilerden gelen tüm şikayetlerin yönetilebileceği, kök neden analizlerinin yapılabileceği, şikayetlerin en kısa sürede çözülebilmesi adına kurum / kuruluş içerisinde gerekli kişilere aksiyonlar tanımlanabileceği ve sorunun çözümünden sonra geri bildirimlerin yapılabileceği geniş kapsamlı bir süreçtir. Bu süreç içerisinden şikayetin durumuna göre düzeltici ve önleyici faaliyetler süreci de tetiklenebilir. Geliştirilen süreç sayesinde müşterilerden gelen şikayetlerin ayrıntılı takibi ve raporlaması yapılabilir. Bunun yanında gelişmiş dashboard yapısı ile hazırlanan; şikâyet kanalı dağılımları, şikâyet konusu dağılımları, müşteri bazlı şikâyet konuları, müşteri bazlı temel sebep dağılımları gibi grafiksel raporlar sayesinde de ayrıntılı analizler yapılabilir.
• DÖF İşlemleri Süreci
Potansiyel veya saptanmış bir uygunsuzluğun sebebinin ortadan kaldırılması için yapılacak tüm faaliyetleri kapsayan bir süreçtir. Bu süreç sayesinde uygunsuzluk durumlarının tespiti ve takibi yapılabilir. Bunun yanında kök neden analizleri yapılarak uygunsuzluğun kaynağı tespit edilmeye çalışılır. Kaynaklar tespit edildikten sonra, uygunsuzluğun tekrar yaşanmaması veya henüz gerçekleşmemiş bir uygunsuzluğun önüne geçilebilmek adına aksiyon atamaları yapılabilir. Ayrıca izleme planlaması yapılarak uygunsuzluğa sebep olan kişi veya kişilerin izlenmesi ve takibi de sağlanır. Gelişmiş raporlama ve dashboard yapısı ile grafiksel ve normal şekilde ayrıntılı raporlamalar yapılabilir.
Bize Ulaşın
İdari ve Geliştirme Süreçleri ile ilgili olarak aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz