
• Ortak Araç Kullanım Süreci
Kurum / kuruluşun sahip olmuş olduğu ortak şirket araçlarının envanter, hasar, ceza, muayene ve bakım gibi birçok bilgisinin tutulduğu ve aynı zamanda bu araçların kullanımının takip edilebileceği geniş kapsamlı bir süreçtir. Bu süreç sayesinde araçların kullanım hareketleri ve bilgileri takip edilebilecek, gerektiğinde raporlanabilecektir.
Ayrıca talep edilmesi durumunda muayenesi, ceza ödemesi veya bakımı yaklaşan araçlar için hatırlatma aksiyonları da alınabilir.
• Zimmet Takip Süreci
İdari işler olarak verilen zimmet kayıtlarının takip edilebileceği, zimmet ekleme, güncelleme ve iadesinin sağlanabileceği bir süreçtir. Bu süreç sayesinde idari işler tarafından verilen zimmetlerin takibi dijital bir ortamda yapılabilir ve gerektiği zaman her türlü ayrıntıya göre raporlanabilir bir hale getirilmiştir.
• Sabit Kıymet Hurdaya Ayırma Süreci
Kurum / kuruluş envanterinde kayıtlı duran varlıkların hurdaya ayırma işlemlerinin takip edilmesini sağlayan bir süreçtir. Bu süreç sayesinde hurdaya ayrılan, imha edilen ya da herhangi bir şekilde geri dönüşümü sağlanan malzemelerin takibi yapılabilir ve talep edildiğinde ayrıntılı raporlamalar yapılabilir.
• Sabit Kıymet Hurda Satış Süreci
Hurdaya ayrılan sabit kıymet varlıklarının hurda satış işlemlerinin takip edilmesini sağlayan bir süreçtir. Bu süreç sayesinde hurdaya ayrılan ve satışı gerçekleştirilen malzemelerin takibi gerçekleştirilebilir, gerektiğinde ayrıntılı raporlamalar yapılabilir.
• Laboratuvar Temizlik Planlama Süreci
Kurum / kuruluş içerisinde yer alan laboratuvarların temizliklerinin sağlanması ve takip edilmesi için geliştirilmiş bir süreçtir. Süreç sayesinde toplantılar öncesinde salonlar temizlenmiş ve toplantıya hazır olacaktır. Bu sayede aynı zamanda toplantı salonlarının temizliği dijital ortamda takip edilecek ve gerektiğinde raporlanabilecektir.
• Ziyaretçi Formu
Kurum / kuruluşa gün içerisinde gelen tüm ziyaretçilerin bilgilerini tutmak adına geliştirilmiş bir süreçtir. Geliştirilen süreç, kurum / kuruluşun güvenlik görevlileri tarafından kullanılacak şekilde düşünülmüş olup, gün içerisinde gelen tüm ziyaretçilerin ve ziyaretlerin takip edilmesini sağlamaktadır. Aynı zamanda süreç hem gelen ziyaretçileri anlık olarak kayıt altına almayı hem de ziyaretçisi gelecek kişilerin ziyaretçi planlama ve güvenlik görevlilerine bildirme aksiyonlarını da mümkün kılmaktadır.
Bize Ulaşın
Kaynak Yönetimi ve Operasyon Süreçleri ile ilgili olarak aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz